sängläge

Yes, sängläge har varit ordet för dagen. Vaknade vid tolv, mådde skit. Hade, självklart, minnesluckor från igår. Marie ringde strax efter uppvaknandet och undrade om jag var sur eller ledsen. Ehm, varför skulle jag? tss. Hade tydligen bara gått hem igår. Något som jag inte såg som något konstigt, klockan var ju ändå runt halv fyra! haha. Yeees. Himla skoj faktiskt! Vin till tusen, rolig musik, heta sms, telefonsamtal, fula danser, vingar i rosa och lila slamphår med glitter (som jag satte fast i mössan och såg ut som värsta punkern! tss.) Jag hade svintrevligt!

Gick upp, mådde fan och gick återigen till sängen. Sov några timmar. Sov lite till. Datorn. Vila. Het film. Och nu sitter jag här igen. Dags att sova snart kanske?

Träffade Sara en sväng igår också. Inte träffat henne sen ett tag innan jul. Hoppas det går bra med lägenheten, och att det nu blir flytt i Mars! Blir vi ju nästan grannar. :)

Jobb imorgon. Funderar på att dra till arbetsterapin innan, och göra två timmar. Kanske kan vara bra. Får se när jag orkar dra mig upp ur sängen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Mindre än två veckor till fest!!! :)
Puss puss

2008-01-14 @ 08:18:57
URL: http://kottenanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0