möblerade sms?

1. Vem är det senaste sms:et ifrån? From a cute one, called L.
2. Vem ringde dej senast? Frida, hos missade samtalet från mig förut så hon ringde upp.
3. Hur väl känner du nummer 9 i din kontaktbok? Mina dyklärare... ptja. Sådär?!
4. Vem är nr 20 i din kontaktlista? Anna (Gabo) Nilsson. Klasskompis från gymnasiet.
5. Älskar du nr 35? haha. Nope! En som ordnar med vikarier på ett av mina jobb! :)
6. Vad står det i sista sms:et i inkorgen? "Haha söto kommer när/om du kan/vill...(osv)"
7. Vad står det i sms nr 5? "Haha jopp för nån kanske blir nyfiken :-P nej men, fortsätt jobba så ska jag äta nu, så hörs vi sen :)"
8. Vilket nr har din bästa vän i din kontaktbok?  Nr. 149! :)

Lägenhetsnyckeln fås på onsdag eller torsdag, känns fucking underbart! :) Nu ska jag och mor min snart iväg och kolla möbler. Wish me luck, älsklingar!

Återkommer förmodligen sen, med mer bloggeri. Puss Puss

Kommentarer
Postat av: L

Hihi a cute one, fast du är sötast! ;)

Hoppas du hittar något bra till lägenheten nu! Får nyckeln och fixar ordning fort som attan, så jag kan komma och hälsa sen :)
*Pussas

2008-01-25 @ 14:21:30
Postat av: Anna

Underbart att du får nyckeln!! Då kanske man kan få kika in nästa lördag? Vi flyttar ju åt Syster yster då... Kramisar

2008-01-25 @ 15:30:18
URL: http://kottenanna.blogg.se
Postat av: Anna

Synd att vi inte kan poppa ihop ikväll.. Krya på dig gumman så ses vi en annan gång. Lovar att festa åt dig också!! HI HI

2008-01-26 @ 16:27:50
URL: http://kottenanna.blogg.se
Postat av: icka

GUD VA GLAD JAG E FÖR DIN SKULL, FÅR NYCKELN PÅ TORSDAG FÖRESTEN SÅ VI FLYTTAR DÅ:) PÖSS DARLING

2008-01-26 @ 17:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0