Loving Annabelle

image59Yep, kikade på film igår. Loving Annabelle var filmen för kvällen, ett himla bra val faktiskt. Söt film rakt igenom!
Så är ni som jag, eller ännu mer "svängd", så kika in! ;)

Erin Kelly, som spelade en av huvudrollerna, är bara för söt!

Ja, jag är insnöad på söta tjejer för stunden. Förlåt! tss. Heta pojkar kommer att komma, lugna ner er. Lugna ner dig mamma... haha!

Jag: -"När jag flyttat ska jag ha en stooor inramad plansch på Lindsay Lohan på väggen!"
Mamma: -"Jaha, annars finns det en tavla på en kille där borta!"

Inte lika sjukt som det låter. Men är man som min mor, och svarar trots att man inte lyssnat, kan det bli helfel. haha. Hon hade redan siktat in sig på tavlan, när jag yttrade mig om fröken Lohan. [säger hon iaf ;)]

Kommentarer
Postat av: icka

ja det e väl tur du har bra smak när det gäller tjejer ialla fall :) hehe

2008-01-21 @ 21:22:30
Postat av: Jeanette

Vad kul att du tycker det! Jag ska ta och läsa din också, men precis som du ska jag snart i säng! :) kram på dig!

2008-01-21 @ 21:58:35
URL: http://www.jeanettewallin.blogg.se
Postat av: Anna

Och väldigt bra smak vad gäller killar också!! :)

2008-01-21 @ 22:27:09
URL: http://kottenanna.blogg.se
Postat av: Anna

Hoppas verkligen på att du o några fler åmålsbrudar kommer hit på lördag!!! Sakner våre fester!!

2008-01-22 @ 15:44:54
URL: http://kottenanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0