kärt barn har många namn?

Vad blir ditt namn baklänges?
Asil Esereht R....

Hur många hus har du bott i?
2,5. (ena är ett radhus!)

Vilken är din favoritglass?
Pecannöt/Kola, Blåbär och Daim :)

Vilka är dina favoritskor?
Kilklacksstövlarna me like. Mina lila/svarta Poseidon-boots är jag för övrigt skithet i! (för dykningen...) 

Har du fällt krokben för någon?
Men självklart! Jag är guru på det där med krokiga ben i kombination med fall! :)

Äger du en Britney Spears-CD?
Nope. Bara nerladdade. [Lisa goes bov, once more]

Vilken TV-serie tycker du är bäst?
"Sex and the city" slår faktiskt det mesta. Skulle kunna umgås med den DVD-boxen hur länge som helst. Gärna med en box svart torn också, of course. Annars gillas "Lost", "That '70s show" och "Love my way". (Den sistnämnda saknas totalt, återkomst snart kanske?!)

Har du någonsin spytt bland folk?
Yep. På krogen, förjävla pinsamt faktiskt. Jaja, tur är väl att man har noll minne kanske?! haha. Sen var det en fest för längesedan... Förlåt Christian! (...och Christians, jävligt söta, bror!)

Säg något/någon du alltid tänker på?
Mitt liv. Hur det ska gå med jobb framöver, när jag har hyra och diverse annat som verkligen MÅSTE betalas. Hur många årtionden det kommer ta innan jag fått ordning i min lägenhet. När jag kommer orka träffa en viss person igen. Hur det går med mina vänner. Åh. Det är en himla massa jag tänker på.

Vilken är den pinsammaste CD-skivan du har?
"Smurfhits", det är illa så det känns i köttet. "Yabba-Dabba-Dance" gör väl även de (har två st) sitt, för det skumma måendet. Sen vet jag väl inte om jag skäms direkt, men skivorna finns hemma.

Sommar eller vinter?
Sommar. Jag tycker det där med att vandra runt i massvis med kläder är överskattat. Sen blir man blöt och KALL om fötterna också. Bara för att jag råkar vägra kängor...

Har du örfilat någon?
Ehm, ja... Det har nog hänt. Tror jag iaf.

Hur många barn vill du ha?
Vill och vill. Jag har gått från att avsky tanken på mig själv som förälder, och därmed svara "noll" på frågan, till att inse att barn faktiskt är söta. Ett eller två, kanske. Med rätt person. Annars kan det nog kvitta.

Vilka är dina smeknamn?
Lisa liten, Lisafisa, Wise, Gummes mitt, Lisan. [lever på hoppet om att "kärt barn har många namn" faktiskt stämmer! :)]

Är du nöjd med ditt liv?
Förhållandevis. Kunde väl varit bättre kanske, men kunde också varit sjukt mkt sämre!

Gillar du dig själv?
Duger i krig? ;D

Vad skulle du göra om du fick vara det motsatta könet för en dag?
Jag skulle ha sex, utan tvekan. Med mig själv, och med ngn annan! haha. Sen spana i speglar... Sen skulle jag nog ha ännu mer sex.

Vad är klockan när du svarar på det här?
21:25


Kommentarer
Postat av: Micka

visst är de kul med listor? du kan inget annat säga.. :P din lille tjyyyv.. höhöhöö..

2008-01-14 @ 23:11:47
URL: http://herrkaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0