håll med om att...

...listor är bra! :)

Favoritcafé? Jadu, svårt. Diggar XO! :)
Favorittidning? Alla, fast inga. Träningstidningar, Elle, VR.
Bästa saken som händer i sommar? Alla galna fester! Förmodligen sol&bad-semester, under våren dock.
Favoritplagg i garderoben just nu? Haremsmysbyxorna från ICHI.
Vanligaste färgen på mina kläder? Svart, svart, svart.
I sommar kommer jag att gå klädd i? Tofflor! Sen beror resten på vädret. (håller tummarna för naket!)
Mig själv med tre ord? Galen, lättirriterad & skitglad!
Jag tränar? Förklara ordet, återkommer när jag förstår innebörd. heh...
Jag ville bli när jag var liten? Kaninförsäljare! ;D
Höger- eller vänsterhänt? Höger.
Humör just nu? Smygförälskad i en såååå manlig sak! hehe. Så, ehm, glad?!
Är det nåt du absolut inte äter? Lever, hjärta och grisfötter.
Kläder just nu? BH och mysbyxor. (Maries, hehe)
Vad sa du senast? Whiskey in the JAAAAARROOOO! :D (bra låt med Metallica, sjunger högt här)
Fisk eller badkruka? Fisk! Dykare säger väl allt. Det senaste blivit liiiite kruka. *skäms*
Hur många kuddar sover du med? 1-4 st.
Morgon- eller nattmänniska? Nattmänniska utan dess like.
Sparare eller slösare? Båda? Nja, mer spara. Mkt mer spara faktiskt.

Har du några homosexuella vänner? Yes.
Tror du på mirakel? Jadå, på ett eller annat sätt.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? Yep!
Hur många barn vill du ha när du blir stor? Absolut inte mer än två!
Bio eller promenad? Promenad. Eller ptja, bio också mysigt. Beror på sällskap.
Är du kittlig? Utan tvekan! (tyvärr...)
Snarkar du? Beror på nästäthet, hehe. Normalt sett tyst som döden, har jag hört.
Stjärntecken? Vädur.
Rädd för insekter? JA! Fråga jobbarkompisarna! :) Flugor, larver, spindlar... USCH!
Det här är jag bra på: Prata, skratta, sura och dricka alkohol!
Chips, morötter eller godis? Godis!
Pizza eller hamburgare? Pizza.
Stökigt eller välstädat? Alldeles för stökigt. (Right Mum?!)
Gungar du på stolen? Ah vesst.
Vilken hand håller du gaffeln i? Depends.
Gillar du att sjunga? Oh yes, helt värdelös på det dock.
Anser du att du är stark? Ja, inte fan är jag svag!!
Använder du knark? Mina vänner är min drog.
Kaffe, te eller inget? Kaffe, with milk
Har du en besatthet? Oh yes... Eller vad man nu ska kalla det.

...snott av Micka! tss.  

Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med om att din smygförälskelse är otroligt manlig!!! :)

2008-01-07 @ 16:33:18
URL: http://kottenanna.blogg.se
Postat av: micka

hahha! ja vi änna riktiga list-tjyyyvar hörredu! höhöhööö..

2008-01-08 @ 14:33:12
URL: http://herrkaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0