god idé...

...att bara lägga ner det? Jag tror fan det.

Helgen har varit urtrevlig, jobbat på ett "nytt" ställe. Känns skitbra. Underbar personal! De hade tydligen halvkasst med vikarier också, så det ser ljust ut. hm. Goodie!
image57

Imorgon vankas jobb, sen iväg och simma och efter det en dejt med Marie. Kanske. Många kanske. Något jag måste göra är besöket på A-terapin. Och besök på ett annat ställe... Men vafan, orka med!

Sade det som behövde sägas, men varför skulle det vara nödvändigt? Åh. Me do not like!

Jag skulle också vilja boka en tågbiljett, precis som P gjort. Komma iväg, mysa, ha det trevligt och bara vara.
Am I welcome? ;)

Och Angelina Jolie är med här, mest för att hon är totalt jättevacker! Tatueringen på skuldran är grymt fin, iaf på henne. ptja. Vad mer kan man säga? Denna bild är SJÄLVKLART skrivbordsunderlägg på datorn. Tro inte annat, gott folk.


Kommentarer
Postat av: Annie

Najs bild darling...fick i mig en del vin i helgen...lovely :D
miss you...puss

2008-01-21 @ 02:41:51
URL: http://fruelvis.blogg.se
Postat av: Emma

grym bild! Hon är fan i mig snygg som ingen annan.. mm..

2008-01-21 @ 12:03:45
URL: http://emmaljung.blogg.se
Postat av: Frida

Oh dreggel över Angelina !

2008-01-22 @ 19:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0