2oo7 - lite som en lista!

År 2007


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

oh yes. kan bestämt säga att jag inte är lika feg som jag trott! :) tog mitt andra dykcert också! yey!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
ptja. gå ner i vikt var säkert en av dem. men ligger ungefär lika. så njae.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
yes, igen då. men barn it is!

4. Dog någon som stod dig nära?
min älskade mormor. skär i mig fortfarande! *ledsen*

5.Vilka länder besökte du?
vilka länder? hm. England, Bulgarien & Norge. think that's it.

6. Är det något du saknade år 2007 som du vill ha år 2008?
kärlek. ro i kroppen. frisk längre än en månad. (en frisk mormor...)

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
26e juli. älskade mormor. hm. *suck*

8. Vad var din största framgång 2007?
framgång och framgång. iaf bestämt mig att flytta!

9. Största misstaget?
usch. illa dålig jag. tänker INTE berättas.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
sjuk? skoja inte om det. ungefär halva året. hostat lungor ur mig, inte kunnat prata, rödaste näsan ever. you name it!

11. Bästa köpet?
festivalbiljetterna till peace & love, utan tvekan!!!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
fest, utan tvekan. gah!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
festivalen. karlsson på takets besök! och alla nya vänner! :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Joshua Radin - Only you. || Peter Jöback - She. || mitt & Saras bakfyllemantra; Ompapa lao mao sao bao...

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ledsnare.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
varit mer frisk så jag kunnat vara med mormor mer, tränat... mycket jag önskar.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
druckit mindre mängder alkohol. inte färre antal tillfällen, utan mängder! haha!

18. Hur tillbringade du julen?
jobbet - farmor - mamma.

19. Blev du kär i år?
förälskad, yes. kär? nope.

20. Favoritprogram på TV?
bonde söker fru! *tönt* saknar LOST!!! Sex and the city klår alltid allt!

21. Bästa boken du läste i år?
läst fruktansvärt lite. början på Harry Potter, den sista boken, är bra. inte klar än. annars vet jag inte.

22. Största musikaliska upptäckten?
Jason Mraz, Joshua Radin, Timmy Curran, Amanda Jenssen.

24. Något du önskade dig och fick?
nopp, jävla skitår! eller ja, en rosa blender av mamma & thomas i julklapp! :)

25. Något du önskade dig men inte fick?
att mormor skulle bli frisk och må bra.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
jobbade säkert. eller... busade med ida. något av det måste det varit!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
välmående hos vännerna mina. maria, ida, anna, jojjo, icka... you name it.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
mys! [och fula rosa arbetskläder! haha]

29. Vad fick dig att må bra?
alla vänner som ställt upp. vissa på jobbet. mamma.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Lindsay Lohan, utan tvekan.

31. De bästa nya människorna du träffade?
de allra bästa? hm. Anna, min lilla kotte. *älska* Marie, helt enkelt jättego! Emelie, den lilla promenad-plutten. ja, det finns loads. där är väl de som fastnat mest.

Kommentarer
Postat av: Anna

:)

2008-01-04 @ 16:02:56
URL: http://kottenanna.blogg.se
Postat av: Annie

hehe...vem blev du förälskad i....jääävlar va jag är nyfiken :)
Men du får tusan i mejjen kommma å jobba snart har inte sett dig på såååå länge!
Kram

2008-01-05 @ 17:15:42
Postat av: E*

aaw, du är söt. Det är inget fel alls, jag var faktiskt aspackad när jag skrev det och kom inte ihåg det idag :o haha! så, det blev nog lite av en snefylla för lilla Emma där runt tresnåret ;) ja, vi får ta en helg någon gång framöver! ganska packat nu, men vi får hålla kontakt.. puss

2008-01-06 @ 00:21:33
URL: http://emmaljung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0