1215 it is!

Yey! Hade totaltråkigt förut, ingen ork till något. Vad göra? Fick för mig att jag skulle räkna alla mina mynt, som så fult ligger placerade i en glasburk. Chansade på att det skulle vara runt 600:- i den genomskinliga  lilla burken, men icke! Hela 1215:- faktisk. Glädjen stor, duktig jag! :)

Det är väl ungefär vad som varit roligt under mina två lediga dagar. Hade planerat allt och lite till. Bland annat sova ut, ingen klocka som ringde, lång mysfrukost med Mamma (hennes lunch kanske) åka hem till Mormor och kika vad som skulle packas ner till flytten, ordna med sakerna i mitt rum etc. Vad fick jag gjort av detta? Inte ett förbannat dugg. You wanna know why? pfft. Tror jag faktiskt inte, men okej då. MAGSJUKA! Javisst, så sant så sant.

image64Kom hem från Säffle (varit iväg o kikat möbler och kläder med min kära mor), tröttheten var total. Tänkte sussa ett par timmar innan fredagsmyskväll med räkor & låt oss dansa. Sova två timmar hann jag, sen var det kört. Magont å det grövsta, taktiskt okul. Natten tillbringades på toaletten eller i tvättstugan, på ett liggunderlag och tre handdukar med ett täcke och en filt över mig. Smärta, feber och illamående. Underbart sätt att fira sina två lediga dagar. Efter tolv arbetardagar i sträck, måste tilläggas. Vidrigt!

Vägde mig förut, för skojs skull. Helgens magsjuka har medfört en viktnedgång, eller ska jag säga ras(?), på hela fem kilo. Sanslöst. Jaja, de kommer väl tillbaka med råge, I'm sure! tss. Tacka CocaCola för att det finns. Aldrig har något smakat så gott, som CocaCola i lördags förmiddag. (Tacka Thomas också, som åkte och köpte!! tss.)

Kommentarer
Postat av: Anna

Synd om dig!! Inte nog med att du hade kräksjuka...du missade kramkalas också! :(
Hoppas vi ses till helgen?
Kram kram

2008-01-27 @ 20:01:07
URL: http://kottenanna.blogg.se
Postat av: Anna

Ja, kramkalaset vi skulle haft om du kommit hit så klart. :)

2008-01-27 @ 20:25:29
URL: http://kottenanna.blogg.se
Postat av: L

Oh yes I will do that!

2008-01-28 @ 14:03:42
Postat av: Carolita

Cola är alltid bra när man är kass i magen...

2008-01-28 @ 17:05:55
URL: http://chululi.blogg.se
Postat av: Malin e

nej fy.. inge kul med magsjuka! varförslog du inte en singnal när du va i säffle? så vi kunde tagit en fika!hoppas du mår bättre kramis

2008-01-28 @ 23:47:00
Postat av: Lisa

Malin: Nope, ingen hit direkt. Hade inte en tanke på fika, plus att halvstressad mamma var med. Tur var väl det iofs, ni kunde ju blivit smittade! tss. En annan dag söt! kraaam!

2008-01-29 @ 00:17:31
Postat av: Anna

Kikar o kikar, men inga nya inlägg här inte... :/
Saknar dig gumman!! kramisar

2008-01-29 @ 13:20:39
URL: http://kottenanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0