snigelsöt

Vad i hela friden kan ses som hemskt nu då? Och ja, jag tänker på kommentaren till förra inlägget. Varför kommentera om man inte kan stå för det. Namn samt mejl/blogg-adress är att föredra, annars kan det fan vara.

Jag måste bara berätta... Häromdagen fick jag för mig att jag faktiskt ville slänga ut 1000:- på ett Wii Fit till mitt Nintendo. Egentligen skulle vi åkt till kstad efter jobbet i lördags, men eftersom det inte verkar vidare populärt att jobba i affär senare än fyra så fick planen flyttas fram till dagen efter.

När vi väl var det kan jag ju säga att det inte var det lättaste att hitta. På ena affären var det slutsålt, på nästa tycktes de ha bojkottat just nintendo, så tredje försöket ja...där fanns det! 990:- kostade härligheten, bara att sticka till kassörskan kortet och se glad ut.

Väl hemma, efter besök i diverse andra affärer, kortdragningar, julklappsspan etc så var det skyltsöndagen. Och som alltid var vi ute lite i sista stund. De flesta affärerna var stängda, så inte mkt att hurra för. Fick bli en visit på mataffären, för att fixa lite käk.

Sen brakade helvetet lös, igen. Min rygg vetni... Ja, det där med att inviga Wii Fit var nog den sämsta planen. Försökte mig på att bädda rent i sängen, något som gick sådär. Min rygg bokstavligt talat skrek. Fick knapra piller och tvinga mig att göra några måsten. Sen ryggläge för resten av kvällen + natten.

Turligt nog blev det lite bättre, så igår kunde jag glatt välkomna Marie och Annie hit på fika, mys och tv-spelslekar. Jag kan lova, ingen är så snygg som Marie under en rockrings-session med Wii. hahaha. FABULOUS! Och Sex and the City-filmen i all ära, men den var miljoner gånger bättre andra gången jag såg den, med världens sötaste Annie sovande på mig under heeeeela filmen. Loved it!

Idag: diskberget kom, sågs och FÖRLORADE!!!, plockat iordning, tvättat and more to come, ringt a-kassan 2 jävla gånger & förhoppningsvis ett besök på Profab om en liten stund.

Bilder på lilla Annie Snigeln Svensson kommer inom kort. Pussilago*

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag läste din väns blogg och råkade hamna här för att du kommenterat hos henne, värsta grejen. varför ska jag skriva namn när du inte vet vem jag är? vad får du reda på utav det? :)

nu tar vi det lilla lugna här, jag menade bara att det kanske var lite överdrivet.

fast å andra sidan förstår jag dig också som måste plocka så mycket när du har sån ryggvärk, du får säga åt personen..

2008-12-02 @ 19:19:16
Postat av: Anonym

Annars gillar jag din blogg! :)

2008-12-02 @ 19:48:49
Postat av: Lisa

Sv: Nu blir jag såklart lite nyfiken på vem av alla mina vänners bloggar du läst?! :) Lär inte vara Lizettes, eftersom hennes är lösen-skyddad. Och nej, kanske inte får ut ngt större om jag ändå inte vet vem du är. Men ett namn? :)

2008-12-03 @ 20:24:58
URL: http://lisatherese.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vem är Liz, nee...

Hehe emmaljung bloggen tror jag det var... kikar runt lite då och då.. läser oftast inte samma blogg så ofta, eller de som uppdaterar mycket hehe.

Jag heter så mycket som Maria faktiskt, bra så? haha

2008-12-04 @ 00:09:23
Postat av: Marie

stackare..hoppas ryggen blir bättre=) du kan få böckerfna nästa vecka om du vill..på tisdag kanske? Kramar

2008-12-04 @ 09:20:50
URL: http://mia87.bloggsida.se
Postat av: Emma

hah, en som läser min blogg, va roligt :D hejhej!

hoppas ryggen blir bättre gumman, så det inte blir som sist.. miss u puss

2008-12-04 @ 18:49:41
URL: http://emmaljung.blogg.se/
Postat av: icka

jag kommer på tisdag se då till å kurera dig till dess;D då ska det göras ton av julgodis !!!!



huggs and kisses.....

2008-12-05 @ 09:52:58
URL: http://brunettbrud.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0