underbara dag!!

En helt underbar dag faktiskt. Så när som på något, men det löste sig väl det också. Iaf till det bästa för stunden.

Hade kalaskul på jobbet kan jag lova. Bäst av allt var, utan tvekan, galenskaperna i tvättstugan med Anna & Micka. Micka var dödshet då hon stod i torkskåpet med håret rakt upp. Och ja, vi veeeet att du inte kissade ner dig. hrm. ;P

När Susset kom till jobbet fick vi oss även då lite skratt. Hon är för skön, utan tvekan. hihi. Väntar med spänning på fortsättningen! :)

Efter jobbet var det bara till att springa hem och börja städa för fullt. Höll tummar och tår för att Sibel skulle hinna hit och hämta bordet på sin rast, men icke. Och eftersom jag skulle få besök hit, ville jag ju ha det fint. Så jag baxade ut det hela på balkongen. Bravo mej! :) Tungt som fäään, men det gick. Och när jag städat klart heeeeeela lägenheten så var jag gott nöjd. Längesedan det var så fint här.

Ganska direkt efter att jag var färdig med städningen kom besöket; Anna & Emma. Två klasskompisar från gymnasiet, de brudar jag umgicks mest med. Vi har inte träffats bara vi tre sen vi tog studenten, så det var verkligen på tiden. Och det var helt underbart! Pratade om allt mellan himmel och jord, uppdaterade varandra om vad som hänt det senaste och vad som kommer hända framöver. ...med mera, med mera, med mera... Verkligen saknat att umgås med de där två, så jag hoppas att det inte dröjer lika lång tid till nästa gång.

Förlåt älskling för totaldiss idag, eller vad man nu ska kalla det. Ja, som jag sade så har jag haft fullt upp. Bättring nästa! Måste ju tillägga att jag log totalt åt din blogg! ;P hihi. Bautasnopp med tillhörande pung. I ngt jäkla gjutmaterial. Slängd utomhus?! hahaha. Jag hade lätt dött av skratt med dig, tro mig! :) Och du, du får våldgästa min lägenhet precis hur länge du vill!

Kommentarer
Postat av: Micka

Jag vet, jag vet.. Jag ÄR dö-läcker när jag är intryckt i ett torkskåp, som är igång bör tilläggas!, med håret rätt upp o paniken i full blom.. Jag vet det.. :P

2008-08-27 @ 00:12:06
URL: http://herrkaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0