oroväckande upptäckt...

Dagen har tillbringats i lägenheten. Plus ungefär fem steg utanför den, nämligen på balkongen. Har haft Åsa här på besök, och hon ville ha röksällskap. Snäll som man är... Ja, ni fattar.

Trevligt besök. Som tyvärr åker hem till sitt Växjö på torsdag. Så nu ses vi nog inte innan jul, om inte jag letar mig neröver vill säga. Ja, vi får se vad som händer.

Den oroväckande upptäckten är att ledighet är aningen överskattat. Om jag inte skulle ha jobbat imorgon så vettefan vad jag skulle gjort faktiskt. Lägenheten är städad, så när som på golvtork. Sen då? Köpa frimärken och posta lite brev. Upp till lönekontoret med ytterligare ett papper. Fundera ut någon halväcklig middag. Spela lite wii, och bli sur över att Mariohelvetet inte kommer förbi ett visst ställe.

Skolorna börjar snart, vilket innebär att en stor andel av mina vänner flyger härifrån. Tråk! Sen är det ju måndag, så de flesta jobbar. Och älsklingen bor inte ens här, så jag kan inte direkt gå och vänta på att hon kommer hem efter jobbet. Fy fan! Patetiska jävla liv... Men, tur man har ett jobb! :)

Dejt med bästaste Andreas på torsdag. Inte träffat herrn på jag vet inte hur länge. Ska bli så himla underbart!

Almost three months, and I love it! Love her!


Kommentarer
Postat av: Liz

Tre månader med dig. Helt klart underbart, hoppas på många flera. Jag älskar dig sötaste du!

2008-08-17 @ 21:03:23
Postat av: Emely

Hahaa, jaa där ser man hur trött jag var :P Hoppas allt är bra med dej! Kram

2008-08-17 @ 21:25:46
URL: http://emelyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0