jobb, work, arbeit [...]

Jobb i förrgår. Jobb igår. Jobb idag. Jobb imorgon. Jobb på lördag. Sen ledig i en dag. Och sen jobb i fyra dagar till. Måste jag tillägga att jag börjar bli gott trött?

Ja, det blev en helg utan snos. Eller ja, kommer att bli. Hundhelveten ska passas, pga ilsk mammas sjukt tråkiga intressen. Möh. Så bytte dag med Melonen, såå jag är hel-ledig nästa helg iställef. Perfa! Snoshelg på riktigt. Yey!

Var iväg och skulle handla filtar och diverse annat till vardagsrummet förut. Kom hem med en skohylla. tss, så det kan bli. Aaa, men det var iaf grymt behövligt. Så nu är det inte lika totalkaos i den delen av lägenheten iaf. Tyvärr den enda... Suck!

Lagade mat nyss. Fixade matlådor. Ibland kan jag faktiskt vara grymt huslig. Får försöka fortsätta på det spåret imorgon, och städa mitt hem. Kanske i sällskap av ett stort glas vitt. Mys!

Kommentarer
Postat av: Christoffer

men vafan. snos är ju min flickvän ju. eller har du snott henne? :)

2008-08-15 @ 21:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0