förbenade överflöd

Måste ge ett styck eloge till min far. Han var HUR SÖT SOM HELST då han vandrade runt på Ikea. Han plockade bland småsaker, och fick faktiskt med sig lite saker hem. Utöver mitt köksbord och mig då, vill säga. Klagade inte en enda gång på min sk sölighet. (med facit i hand kanske jag kan berätta att det var jag som fick vänta på honom...)

Med mig hem fick jag tavlor, lunchlådor, panellängdsupphängare, vaser, bordstabletter, badrumsmatta (á 9:-, som pryder golvet i min walk-in-closet) och förmodligen en hel del annat... Man blir som man umgås, så jag antar att min glömska kallas demens? hm.

Eftersom jag faktiskt hade ett köksbord med tillhörande stolar redan innan vi åkte till Ike, kan jag ju upplysa mina kära läsare om att det finns bord i överflöd här. Stolar också för den delen. Så är det någon som vill ha det, just give me a call. För imorgon vankas det brasa! ;D (och med det menar jag returen på måndag/tippen när Thoms har tid)

Mario Kart Wii kan framkalla det mest häftiga humör, fråga Lizette. Hon är spritt språngande galen här. Varken Yoshi eller Prinsessan gör som hon vill. "Det är tamejfan inte sant" / "Men vad i helvete" / "Du, du - sådär gör man fan inte". Lördagsunderhållning på hög nivå!

Kommentarer
Postat av: weronica

Nä hitta den faktiskt på en annan blogg.. så den är ärligt lånad... =)

2008-08-23 @ 23:55:27
URL: http://misswero.blogg.se/
Postat av: icka

haha låter kul=)

2008-08-24 @ 09:45:21
URL: http://www.wahlstroms.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0