bautadisk, once again

Ja, spelar fan ingen roll hur jag beter mig. Det blir alltid en enorm hög med disk, och den är alltid lika tråkig att fixa ren. Disk är tråkigt, och diskborsten och jag är inte de bästa av vänner.

Helg, utan snos. Nästan som julafton utan snö. ;P Grymt tråkigt iaf. Istället ska jag tillbringa min tid med ngn sur människa på jobbet. En sur människa som fan ska få sig en fråga imorgon. Klaga lagom på mig, utan anledning. Iiih. Aja, det blir bättre till veckan då man får jobba med Micka & Katarina.

Huvudvärk har jag också. Lagom vidrigt otrevligt. Urk. För lite mat och vätska idag. Ordna upp det hela imorgon...

Och Bertil ligger där han trivs allra bäst; på vardagsrumsbordet framför teven. Sötsak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0