äntligen en ny nyckel!

...trodde jag. Men inte då. Åkte i måndags till Säffle i förhoppning om att komma hem med ytterligare en nyckel. (Aningen segt att enbart ha en.) När jag och Liz kom fram, upptäckte vi att affärhelvetet stängt. Alltså noll ny nyckel till mig. MISÄR!

Ja, Liz var alltså kvar till igår. Kunde inte åka hem i söndags kväll pga av totalt oväder. Underbart! En dag till med älsklingen, sämre kan man verkligen ha det. ;D

Jobb idag. Hatar verkligen att jobba kväll. Exakt samma tjat och gnat VARENDA kväll. Kul? Hell no! Positivt var arbetskompisarna. Och leendet på en av kunderna, när hon fick syn på oss personal. Ibland är mitt jobb härligt. Men ja, inte alltid.

En gubbe är ju kul. Pratade en sväng om damernas insats i fotbollen, detta efter att Sverige vunnit sin match. Han nämnde ngt om att man spelade en match om antingen silver eller brons. Och där menade han vad? Guld/silver är en match, och brons/fjärdeplats en annan. Fick förklara länge innan han förstod. Eller ja, låtsades att han förstod. Smart där. hehe.

Sen var det ju det där med att låna ut pengar. Jag hatar att behöva tjata för att få tillbaka dem. Fanemej urbota trist! Snart slutar jag att vara snäll... De som betalar tillbaka så fort de kan, you know, får låna. Men resten. Hell no!

Kommentarer
Postat av: icka

förstår precis hur du menar gums.... här e du snäll å lånar ut å sen får du skit för att du e snäll, vem vill va snäll i fortsättningen då?

pöss å kram

2008-08-12 @ 22:04:39
Postat av: Anna

Lovely var det att få träffa dig igår!!!! Alldeles för länge sen sist nu!!! Och alldeles för kort stund blev det! Har du otur så tar jag dig på orden o kommer snart med mitt pick o pack. Diezel är nämligen förpassad till ett litet rum för att husets katt ska få resten av huset ifred. Lilla Anna sitter nu också instängd i rummet i protest!!! :/

2008-08-14 @ 09:38:44
URL: http://kottenanna.blogg.se/
Postat av: Micka

Hahaa! Va nyss hem-kommen.. Kläder in i tvättmaskinen o skrubb av kröppen i duschen.

2008-08-14 @ 15:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0