lite som ett byte

Sussade sött halva dagen, med de gula skumgummisakerna halvt intryckta i huvudet. Tänk öronpartiet. Vaknade runt halv två, tack vare mobilens alarm. Missat samtal från kontoret. PANIK!!! Brist på nattvikarier. Vad sägs om att byta morgondagens delade tur mot att jobba natt? Sure babe. Och vips var jag guld värd! tss.

Så här sitter jag, återigen. Första dubbelnatten i Lisas nattjobbshistoria, och gudskelov funkar det finfint. Hoppas på fler. Härligt att få tio timmar med nästan konstant OB. Fint som snus.

Under de få vakna timmarna under fredagen fick jag med mig min kära mor till Säffle. Hittade lite prylar på InterStil och några fler på Saker & Ting. Några av dessa prylar kommer prydas med papper, och ges till mig i födelsedagspresent. Kalas!

Jag är dödstrött. Jag vill sova. Hårt och länge! haha.

Kommentarer
Postat av: icka

jag jobbar kvällen idag och delad i möra sen dag till 4 på måndag sen ledig tisdag=) ok då vet jag planen

2008-04-05 @ 12:21:27
URL: http://icka83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0