kvällen då mammen blev en wape

image65Gårdagen tillbringades på fine sättet. Först jobb från sju till tre, vilket resulterade i trötthet. Kaffe med sines Marie (kröpp) precis efter det. Hem ---> insikt om ostädat hem och totalt tråkigt. PANIK! Wides min, umgås? Men ja. Bättre kunde det inte bli. Jag slapp vara själv, fick städat i min lilla lya plus att jag fick träffa den lilla mörka. [var ju självklart tvungen att plocka iordning innan flickan kom hem till mig]

Pratade bort en hel kväll/natt, och hon begav sig hemåt runt fyrasnåret. Kunde fått sova över, men anledningar att gå hem fanns ju. Illa värre. Aja, motion är nyttigt. Precis som ägg!

Reklamer finns det gott om. Värdelösa reklamer nästan lika många som totalantalet. Finns dock två som är störtsköna. Parlino har den första. "...och köp en korvbil istället!" moahaha! Många skratt väl ;D Och den andra är med apor och bananer. Söt. Kommer inte ihåg då bra, men snack om den resulterade iaf i missförstånd. Och jag trodde att Ida kallade sin egen mamma för en wape. (=apa) Krampskratt på det!

Idag blev det till att stressa ur sängen, in i dusch och sedan ut i bil. Jag och Marie lunchdejtar ju sådär var sjätte dag, och idag var det dags igen. Kinamat i Säffle, och schäfern bjöd. Bra bror förresten, som lyckats bryta varenda tå. Klå det ni, om ni kan. (tvivlar kraftigt här)

Kommentarer
Postat av: L

Sv: Vill jag iof inte göra, de vet du. Men säga vad jag annars ska göra? Kom med förslag..

2008-04-08 @ 20:39:25
Postat av: Ida

klart ja will wumgås med dej , wises min :) wi ska ju dricke sånes kaffe med wåres munner i wåres ansikt på wåres hals på sines kröpper...
O waper är söte, äwen om di är mammer

"wät inte mines bananer"

om man ändå hade kunnat vara en fluga i bagarns öra :)

2008-04-08 @ 22:27:49
URL: http://wides.blogg.se
Postat av: Ida

för o höre dines fines wuttal :)

2008-04-08 @ 22:35:48
URL: http://wides.blogg.se
Postat av: Ida

ring

2008-04-08 @ 22:38:26
URL: http://wides.blogg.se
Postat av: icka

hehe kult språk ni har tjejer=)

2008-04-09 @ 21:11:20
URL: http://icka83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0