challenge

Yep, I've seen din utmaning Anna. Men eftersom blogg.se har kukat ur det senaste, har det varit smått omöjligt att blogga. Här kommer iaf listan. Och nej, jag orkar inte utmana någon... Eller ja, om L, Annie och Micka känner sig manade - så varsågoda! ;D

TRE SAKER SOM SKRÄMMER DIG

- prata inför grupp. lite för stort fokus på lilla mig!
- ett liv i ensamhet. utan familj & vänner...
- att möta på ett lik på djupet, när man är iväg och dyker. uuuusch!

TRE SAKER DU HAR PÅ DIG

- harem väl! ;D
- murmurs!
- svart hm-linne

TRE SANNINGAR
- vad du än söker kan du finna det i det orangea tältet. (cigg/pojkvän/lycka, you name it)
- om man vill vara skitnyttig ska man äta ägg, innehåller inget fett alls
- tjejer kysser (allt som oftast) bättre än killar

TRE SAKER JAG VERKLIGEN VILL HA
- en ny mobiltelefon
- ett körkort, utan att behöva kämpa med körlektioner
- en långresa med kul sällskap, i födelsedagspresent?! ;D

Kommentarer
Postat av: Ida

kort tar jag så många jag vill...o sanningarna, ja dom ÄR verkligen sanna ;)

PUSS!!

2008-04-02 @ 22:45:43
URL: http://wides.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0