allt & lite till

Födelsedagen var till en början superduperperfekt! Sötaste Jojjot kom till jobbet med bakelser, bara för min skull. Dock till oss alla, så pensionärerna var nöjda de också. Fick mig några grattis, och kommentaren "22 år är ingen ålder på en gris"... Tack för den du, gubbe lelle ;P hehe.

Efter jobb var det kalas för mamma-släkten som gällde. Fick mig tre tavlor, pengar och en hel del annat.

Sötaste L hade ordnat med blomsterbud, så jag fick en kanonfin bukett hemkörd, och leendet var ett faktum. Frågorna om vem som skickat den haglade, och jag bara log. Ack ack, så det kan bli.

Snabb fix av sk utseende, sen besök av Ida, Jojjo, Icka och Sara. Vin i mängder, mest till Jojjo och Icka. Lika fulla som de är söta = urkul. Hicka och nyckelletning i tvättstugan. Jojjo såg för rolig ut när hon slängde runt kläder i min klädkammare. Avslutet på kvällen kan vi bara glömma...

Dagen har tillbringats hos Icka, lapandes sol. Jag ser nu ut som en liten kräfta, och jag giller't skarpt. Och värre lär det bli imorgon, då jag faktiskt ska tillbaka dit och sola igen. Mina ben MÅSTE få lite färg till på onsdag. Då ska piratharemsbrallorna på. Det är som en bastu på jobbet vid fint väder, tro mig. Så långbrallor funker inte.

Längtar till på fredag, så totalt! :)

Kommentarer
Postat av: L

Längtar också till på fredag :)

2008-04-21 @ 22:20:22
Postat av: Micka

Härlitt, härlitt att födelsedagen blev lyckad!

2008-04-22 @ 10:32:57
URL: http://HerrKaj.blogg.se
Postat av: icka

haha hicka var det gött om på festen du... men kul vart det den stund det varade=)solat idag med bränt sönder mig mindre kul.... synd att det blev som det blev med planerna om solning.... men men vi tar det en annan dag =) pöss

2008-04-22 @ 15:10:12
URL: http://icka83.blogg.se
Postat av: Anonym

Mäkta nervös var man i torsdags men det gick över efter cirkus 5 minuter. Men omm man skulle jämföra mej med något på torsdagen innan jobb så säger jag bara Nasse i Nalle Puh!! :]

2008-04-26 @ 10:50:14
Postat av: Anonym

Sv: Ska komma från dig du! ;P
Va de inte gråsubba nyss?

2008-04-29 @ 22:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0