sensation!

Nu har jag suttit här, framför Marias dator, på tok för länge. Letat efter en sak som jag känner är 'long-lost' i mitt liv. Fast ändå inte... Går inte att förklara. Fast ändå lite. -virr-

http://www.davidandgoliathtees.com/  - en dundertuff affär, om inte (enligt min smak) Londons tuffaste!
http://www.bluebox.se/ - tuff sida, värt ett antal besök.

En fråga ivägskickad om det går att få tag på, bara till att vänta.

Mobiltelefonletningen håller på för fullt, hittar inget som faller mig i smaken. Pest och pina! Vad göra? Förslag mottages med glädje, med tanke på min totala nollkoll.

Flera dagar utan Ida = tråkigt. En helg utan fest med och hos Anna = tråkigt! En lön under tvåtusen = värdelöst! hm. Gosa med en söt Felicia framför teven på kvällarna = obetalbart! :) söt tös det där.

Min sociala kompetens lär hinna begå självmord alldeles för många gånger om jag inte flyttar rumpan från datorstolen till soffan. Dags att bege sig!

Jojjoliten,  du vet var jag finns om/när du behöver mig.

puss & gos*

Kommentarer
Postat av: Anna

Klart det blir tråkigt utan en festhelg ihop!!!
Får väl ändra på det då!!
Puss

2007-09-13 @ 19:49:37
URL: http://kottenanna.blogg.se
Postat av: Sören


Det var många gånger det stod tråkigt men det kan väl vara så ibland ,ska själv ha en tråkig helg men man kanske behöver det ibland (:
Många kramar

2007-09-14 @ 16:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0