så allt kan bli...

Då satt jag här igen, på en stol, framför en dator, nedplinkandes några bokstäver som i kombination med andra bildar ord, meningar och kanske en beskrivning på mitt liv.

Jadu, vilken vecka det varit. Hunnit med en hel del under de senaste sju dagarna. Vissa saker kul, vissa saker speciella och andra helt onödiga. En vecka inte riktigt som alla andra, men ja. Den har väl egentligen varit bra.

I helgen träffade jag iaf tidernas hetaste taxichaffis och en styck underbart söt Sören. Herr Taxi kommer ihåg ungefär noll från kvällen, det är bara till att ställa sig i kö. Vissa andra jag känner är likadana. -hmpf-  Söte Sören 'skulle bara prata lite', men låg kvar på exakt samma ställe ett antal timmar senare. Så det var bara till att äta frukost. Dricka äppelmos, eller hur var det nu? :)

Tågresa hem med stackars Samuel, borttågande till Ida. SÖMN! Film. SÖMN! Godis? SÖMN! Sen vart det till att umgås, döva sorger och få till heta miner. [tänk ögonbynsnedfall och iläppbit] Det går bra ;)

Sen dess har det bara varit jobbigt. Låter som om jag lever världens misär-liv, men det blir nog bättre snart. Tacka Ida, Maria, Anna, Britta och några till för det...

'I'd give anything for just five minutes...'

Kommentarer
Postat av: Anna

Lilla Lisa Liten, allt kommer allt bli bättre. De löver ja!! :) You know where to find me. Puss puss

2007-09-12 @ 20:06:08
URL: http://kottenanna.blogg.se
Postat av: sören


hej ska säga att det var underbart att ligga brevid dig känna din doft och dina andetag ,din närhet en sån känsla har jag saknat många kramar

2007-09-13 @ 21:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0