knubbelubban my love

Gött mör i bena ida kan ja säge. Fina takter! :) Jag och Fridaliten tänkte oss på en promenad efter gårdagens fettintag på Donken. När man väl börjat vandra, varför inte fortsätta? Slutade med en underbart skön promenad på över en och en halv timme. Finemangsött!

Ogådd som man är känns det faktiskt i rumpan idag, men jag hurrar med glädje. Mitt mål för kommande vecka är träningsvärk i magen - det bästa som finns! Kanske får masa mig ut på en springtur, that'll do the trick!

Längtar till på onsdag, dags att flyga sin kos. Iaf över dagen... Göteborg, here I come!

En snusande Chali vid min sida och tuffaste Carolina Gynning vrålandes från nedervåningens tjugoåttatummare. Sämre mornar kan man ha!

Knubbelubban, aka Frida,  har precis hoppat upp från soffan i hela sin gröna uppenbarelse, promenad är på tapeten, skorna väntar. puss*


Kommentarer
Postat av: Anna

Lyllos dig som gått sköna promenader. Här tränas det på annat sätt, ganska ok det också faktiskt :) Ja fyraträff låter ju som en helt underbar idé, får se vad pöjkera säger då.
Puss på dig

2007-09-16 @ 13:29:53
URL: http://kottenanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0