en lång natt

Äntligen fick man träffa sin älskade Frida. Inte pratat vettigt med henne sen, jadu... Urminnes tider ungefär. Rånade oss på lite dyrbar tid och satte mig för att plinka här en sväng.

'MCDONALDS!!!!!' (ljuder i hela huset ungefär. när Lilla Lina fått för sig något ska det baskemig bli så också!) :) söt hon.

Var igår prat på fest, försökte ordna mig partystämning till max genom att ladda ner bra musik. Funkade en stund, men sen rann allt positivt liksom bara ur mig. Så det var till att åka hem, knapra lite och sen sova i drygt tretton timmar. Synd, för hade mer än gärna festat med Maria. Kommer ju dröja ett tag till nästa gång. :/ synd.

I veckan blir det en sväng till Göteborg, med världens bästa Maria. Förhoppningsvis hinner vi shoppa lite, vill fortfarande ha väskan samt en mössa, på Indiska. Håll tummar och tår, kära vänner! Blir nog en bra dag, och allt kommer gå finemang. Så glad för din skull! :)

Hoppas Anna blir frisk också, så man kan åka upp och umgås lite. Utan att vara alkoholdrucken. Middag för fyra? Får höra med inblandade om de är på.

Grymt sugen på att pierca mig, får se. Himla grej, alla skaffar det ju nu. Frida, Jojjo, Lisa? :) Time will tell!

puss-tuss*


Kommentarer
Postat av: sören


Hej hoppas du får en skön helg ska slappa hela helgen ska bli riktigt skönt efter all hosta och ont i halsen . Många kramar

2007-09-15 @ 20:25:12
Postat av: maria

Självklart ska vi hinna med lite shopping.. ;)
puss och kram

2007-09-16 @ 21:01:23
URL: http://Fagelbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0