okänsligt

Inledde en idiotisk 'diskussion' med en person på jobbet idag. Denna sk diskussion handlade om huruvida en viss låt verkligen kan användas som ringsignal, med gott samvete, eller inte... Jag svarade rätt och slätt nej, jobbarkompisen raka motsatsen. Vet inte vad låten heter, men det är iaf en pojke som skrivit en dikt till sin far som omkom i World Trade Center. Dikten har lagts in i en melodi och är underbart fin. Hade riktigt svårt att hålla tårarna tillbaka när jag hörde den sist. Och denna låt använder hon som ringsignal! Jag tycker det är okänsligt å det grövsta. Enligt henne var det absolut inte okänsligt och det berodde helt på hur man tolkade låten. Ja jävlar, har varit irriterad hela dagen. Aaaaagh!

Vårt APT var välbehövligt och jag tror (och hoppas) att det kommer bli bättre stämning på jobbet framöver. Och för alla som undrar, finns inte någon avdelning jag hellre jobbar på än 2C på Illern. Okej? Älskar stället!

Efter jobbet var det en sväng till Karlstad. Blev försenade pga Jojjo. Lite skräll kanske? hehe. Well, hon hade missat det där med att man måste tanka sin bil för att den ska kunna rulla. Och eftersom hon inte lyssnade på bilens vilja, blev den sur och stannade. Kom dock iväg till slut, och hittade där uppe en klänning, en t-shirt och en topp. Kalas! Lite brunt och en hel del svart. Ja, vad ska man med färger till? Icke sa Nicke!

Fick träffa Anna också. På tok för lite av henne i mitt liv. Undrar hur länge man faktiskt kan hålla sig från att flytta till Karlstad. Om det verkligen skulle innebära mer tid med henne vet jag väl inte riktigt. En del, men inte så mkt. Är ju där o hälsar på lite nu och då.

Vad göra när viljan att hoppa ut genom en bildörr uppstår? Mitt bästa tips, for now, är väl att inte bry sig ett skvatt om det. Hade väl ändå inte varit vidare party?! Njae, precis.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppa för guds skull inte ut genom nån bildörr, snälla lilla vännen!!!!
För lite av dig med i mitt liv :(
Puss o gonatt

2007-10-25 @ 22:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0