I've gone identity mad!

ka-tching! :) fine beten det, den där grace kelly, kalasbra framförd av allas vår Mika! Sämre sätt att starta sin morgon på finns.

Ja, då var den underbart sköna natten över. Och nu får jag inte sovmorgon förrän på torsdag. Lisa längtar, lovar!

Ställde klockan, läs mobilen, på ringning igår. Vore ju patetiskt om man kom försent pga försovning, särskilt om man börjar jobba halv två! hehe. Eller vad säger du, W? :) Ingen idé att leva på hoppet, käka klövrar eller ngt dyl. Bättre att ta det säkra framför det osäkra. Så snart är det dags att pinna sig iväg till jobbet. Kanske ska öppna min lilla bok om pärlplattor, som jag glömde sist. Vet inte om det är Anna eller Ida (eller båda två), som har en bok om trolldeg. Den vill jag ha! Mysigt till tusen att läsa sådana böcker. Pyssel-mor, det ska jag bli framöver. Tänk sisådär tio år. Lagom.

Antar att jag jobbar med Katarina ikväll, så leendet är stort. Lite som en fisk i vatten trivs jag när jag jobbar med henne. Okej för att hon stendör titt som tätt, smällar man får ta! :)

Promenaden igår kväll uteblev. Regn och jag vill inte bli mer sjuk. Hoppas på förbättring till ikväll, så kan jag bege mig ut. Förstod jag Emelie rätt så är hon på. Får helt enkelt ringa eller messa sen!

Ringde Idaliten igår också. Hon låg upp-pallad i en soffa med nackspärr. Vilken miss! Bad så snällt om lite massage, men jag vet faktiskt inte om jag vågar. Kan göra grymt mkt mer skada än nytta. Förstörelse är inte ngt jag vill ägna mig åt direkt.

Anna pillar med ett IQ-test. Får se hur det gick... :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jo då testet gick allt bra, var tydligen rätt smart :D
Puss

2007-10-29 @ 12:51:04
URL: http://kottenanna.blogg.se
Postat av: Tobbe

Ha, låter som allting flyter på i åmål, skönt att se. Kikar in lite då och då o kollar läget, alltid:))

Puss

2007-10-30 @ 02:25:58
URL: http://ruffsi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0