heureka!

Kikade in på de gamla vanliga sidorna alldeles nyss... Och vad tror ni jag såg? Att datumet för nästa års Peace & Love-festival är bestämt. 23-28 Juni 2008 tänker jag vara konstant full, i Borlänge, med massor av glada människor. Jag vill helst bo i ett tält med den underbara färgen orange. [för där finns allt man kan önska!]

Har slängt iväg önskning på vilka band jag vill se, kan ju alltid hoppas på att något av de önskade kommer dit. Helst Winnerbäck, och nästa år gärna på en bättre scen än den i år. hm. Kanske man kan se karln lite mer än sist också!

Messade Frida, Ida och Karlsson direkt. Frida har redan bokat in sig. Så det står klart, vi två ska dit nästa år igen. Åh, jag längtar. Underbart att ha ngt att se fram emot. Även om det känns en aning patetiskt, drygt ett halvår kvar ju... Den som väntar på ngt gott...?! :)


Kommentarer
Postat av: Anna

kanske man skulle följa med eller finns det åldersgräns på sånt där?? *ler väldigt stort...*

2007-10-27 @ 16:07:25
URL: http://kottenanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0