äntligen!!

Har längtat efter den tjugosjunde oktober i flertalet veckor, och nu äntligen är dagen kommen! :) Var till systemet med Jojjo en sväng förut. Såg grymt fine Andreas med sin nya flickvän. Verkar som om han fick ordning på sitt liv tillslut! *ler* Kände mig ful som stryk, drog på mig luvan och vandrade in. När jag väl kom ut var jag 90 kr fattigare, men däremot en ful burk och sex cider rikare. [för övrigt tycker jag att systemet i Åmål är väl värt en applåd! jag menar; självplock :) tss.]

Åkte och hämtade lite kläder hemma hos mamma, sen en sväng til "Pröfab" [Jojjos fina uttryck!]. Inte hittade jag ngn present till papi. Well, det får ordnas till veckan!

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och ta bort den päls som finns på mina ben. *urk* Ja, vill man vara fin får man vara len! Eller?

Med en piska, och hon viska.... MER MER!!!

Saknar Frida! Måste se till att ses i veckan. Kanske ta en urlång promenad? Vore nice. Känner jag flickorna Gustafsson rätt så vill de säkert följa med. Iaf den yngsta av de två.

Återkommer inom en snar framtid, ja lôver!

Kommentarer
Postat av: Frida

Saknar min Wise också ! Klart vi ska ta långpromenad ! ^-^

2007-10-27 @ 15:05:45
Postat av: Anna

Självplock är väl inget att skryta om... hi hi...

2007-10-27 @ 16:06:33
URL: http://kottenanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0