ansvarsfull lisa utomlands?

Nae, det blir nog inte så. Har fortfarande inte kollat upp allt helt & klart, men ändå... Det lär inte hända. Låg igår och läste läste läste, och jag tror inte att det är ngt för mig. Ansvar till max, över andras liv o dyl. Passar mig inte vidare värst faktiskt, inte som det ser ut nu. Får väl se slutgiltigt på det till veckan, kanske blir ngt annat. Men för stunden lutar det åt att ordna mig en liten lägenhet och jobba rumpan av mig.

Träffat Icka hela två gånger denna veckan, rekord! :) Grymt rolig den där. "Mitt märke!",  "Kolla, mitt märke!!!",  "Åh, mitt märke!!!!" :D Ett styck skitglad Icka. Hon är för söt, konstaterat sen länge.

Jobbat en hel del i veckan, precis som det ska vara. Vikariat på 75% månaden ut, med förhoppning på förlängning iaf året ut. Ja, då är det bara till att jobba. Får se vad jag ska lägga pengarna på. Förmodligen blir det en ny mobiltelefon snart. Det behövs kan jag lova! "I want to feel like Grace Kelly" ;)

Snart fest för Jojjo. Inte mer än två veckor kvar. Förhoppningsvis och antagligen kommer det bli svinkul. Hoppas vi kommer in på Blue Moon, alltid roligast där. Om inte blir det Harrys. Längtar mig lila!

Åmåls-steget var det också ja... Stegräknare i byxlinningen i månader två. Vore himla skoj att vinna ett pris med mina medtävlare. En spa-weekend eller något sådant. Kanske en ny fest, med lika mkt röj som i helgen? Jag borde kanske vara nykter, men hur upphetsande är det på en skala? tss.

Om du inte vill ha mig som den jag är, är det inte mig du vill ha - så sant som det är sagt. inse!

Kommentarer
Postat av: icka

haha mitt märke ja så e det... mitt bara mitt hihi....
idag kommer ju jojjo kul va hon ringer mig direkt hon landat hemma....
jag e suparsugen:)kram

2007-10-12 @ 16:30:31
Postat av: Anna

Fest i Karlstad imorgon blir det ju!!! Kom hit alla glada!! Saknar er!
Puss o pill

2007-10-12 @ 19:47:46
URL: http://kottenanna.blogg.se
Postat av: Anna

Oj vad det var kul igår! Hade dock varit ännu roligare med dig här!!!

2007-10-14 @ 11:55:53
URL: http://kottenanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0