zodiakår

Det blev en väldans massa bloggande nu. Ja, trevligt när man hittar intressanta saker! :)

Läste om zodiakår, på ett redan bortglömt ställe. Visste sen tidigare att jag var född i Tigerns år, men vad betyder detta? Helt enkelt idé att undersöka! Tigern var djuret, eld var elementet.

Tigern: modig, äventyrlig, generös och impulsiv.

Eld: energisk, dynamisk och självsäker.

"You are aggresive, courageous, sensitive, emotional, considerate, and capable of great love. However, you have a tendancy to get carried away and be stubborn and short-tempered about what you think is right: you are often viewed as a "hothead" or rebel. Your sign shows you would be excellent as a boss, explorer, race car driver, or matador. For happiness seek the horse, dragon, or dog, and leave the monkey and snake alone.

Some Tigers: Marco Polo, Mary Queen of Scots, Dwight D. Eisenhower, Marilyn Monroe."


Om detta är tillförlitliga källor vettekatten, men ändå. Lite kul. Något måste man ju tro på här i livet, varför inte detta? Någon som tycker det stämmer in på mig? Hur?

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tror att jag är en orm, ska du lämna mig ifred då?? :(

2007-11-01 @ 19:41:50
URL: http://kottenanna.blogg.se
Postat av: lisa liten

kanske på själva kärleksplanet? och även om så inte vore fallet, på riktigt. så kör vi på det. aldrig ha en romans! ;)

2007-11-01 @ 19:54:29
URL: http://lisatherese.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja det kan jag gå med på ;)

2007-11-02 @ 10:59:31
URL: http://kottenanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0