växande trend!

Vaknade av att det knackade på dörren. Eftersom jag inte sov hemma hos mig själv, var det bara till att ligga kvar. Jag tänker inte släppa in folk i en väns lägenhet. Särskilt inte iförd ett duntäcke, med min snarkande vän kvar i sängen. Efter en stund hörs ett litet 'Hallå', personen i fråga är inne i lägenheten. Efter en rad av 'Hallå' vänder jag mig om, och får syn på... Jojjos mamma! :) Dörren hade vi glömt att låsa igår, så det var bara till att promenera raka vägen in. tss.

Ingen tid att spilla, nej nej. Eftersom hungern var befintlig, fick det bli frukost. Mitt sk frukostsällskap låg fortfarande kvar och snarkade i sängen, så jag körde ner näsan i den Elle-tidning jag köpte häromdagen.

Vilken läsning sen. Det var ett reportage om allas vår heta Lindsay Lohan. Lisa var frälst, och läste noggrant och drack samtidigt sin morotsjuic. Sen stod det något om olika sorters ångest. Fett-ångest, mode-ångest, förhållande-ångest mfl. Riktigt kul läsning faktiskt. Sen kom något alldeles alldeles speciellt. Något som skulle fått både mig och Ida att ligga på golvet och skratta oss röda i ansiktet. Något som vi väntat länge länge länge på (fast ändå inte). "Tänk stort! - nu är trosan en växande trend." Detta fick mig att le, tänka på alla våra murmurs och grndmurmurs, och sakna min lilla vän lite extra. Tänk vad mycket några ord i en tidning kan göra!

Nu är det snart dags att ringa ams kundtjänst och redogöra för hur mitt arbetssökande går. Himla onödigt tycker jag, eftersom jag jobbar 75% redan. Jaja, det brukar vara snabbt avklarat. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som jag får köpa den där blaskan.. :)

2007-11-26 @ 13:40:06
URL: http://kottenanna.blogg.se
Postat av: Anna

Kolla vad jag hittade åt dig!!! :)

http://www.coolstuff.se/p624/MoodBeams.html

underbart tuffa!!

2007-11-26 @ 16:45:10
URL: http://kottenanna.blogg.se
Postat av: Kim

svar: ja pepparkakor är bästa frukosten :)

2007-11-26 @ 23:07:20
URL: http://girlylicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0