uppnått ett mål!

Ni tror väl inte att jag blev asglad när jag nått ett av mina mål? Vägde mig häromdagen, och såg till min förtjusning att jag nått det mål jag hade för julen. Kanske inte dags att ropa hurra än iofs, kan ju faktiskt bli som så att jag återigen går upp de två kilon jag faktiskt fått av mig. De som vill veta vågens siffror lär få vänta. Inte avslöjar jag dem i första taget inte, usch nej!

Nu är det väl nya mål som gäller kanske. hm. Vad sägs om att ha gått ner såpass mkt att jag kan stå för det, och skriva det här? Låt säga till jul. För då lär jag ju få fortsätta kämpa. Kanske kanske, får nog sova på saken.

Har inte en krona, då jag lyckats glömma mitt kontokort hemma hos min kära mor. Attans bananer! Mitt hår är i stort behov av en tvätt, och jag äger noll ml balsam. Detta medför svinto. Och det finns redan en svinto i stan, jag vill inte bli nr två. [eller vad säger du Åsa?! ;)] Får skriva den vänaste lappen till min far, och be om ett lån. Min förhoppning är alltså att en skinande fin hundralapp ska ligga på köksbordet imorgon då jag vaknar. Håll era tummar, jag kommer hålla mina.

Umgåtts med Maria och Felicia idag. En sväng med Micke, och en annan med Anders. Himla trevligt. Total 'feel-good'-känsla får jag i kroppen, efter att ha varit där. Inga masker som ska på, fjolliga flin som behöver kletas i ansiktet eller några lögner om antingen det ena eller det andra. Hundra procent Lisa Liten. Det känns efteråt, allt känns bra. Mer Fagelberg/Ohlsson-familj i mitt liv, det märker jag det.

Tjatade en sväng med mines Wide och ett styck liten Emelie förut. Kalas. Synd bara att tröttheten var enorm. Säckade bara ihop i soffan. Nya tag framöver. Längtar redan till morgondagens kaffekopp, ska bli underbart!

Emma... Känns bra att du är återuppstånden. Många år som försvunnit. Får ta igen det framöver. Inte en gång till. Du tillhör skaran 'en gång min vän, alltid min vän'. Bara till att komma ihåg. Hoppas minerna är mer positiva nu, och att ilskan över tetigt idiotiska ungar och panchosar gått över. Alla är inte i grund och botten onda, jag lovar!

Kaffe var det ja... Får slockna nu, så jag får häva snart. Jag vill vill vill!

[puss och klet, kläm en dret! *nästan enbart för dig micha*]

Kommentarer
Postat av: lilla E

haha! vad söt du är :) nej, är inte riktigt lika bitsk nu.. tror jag fick ur mig det mesta faktiskt :) Man kanske måste lära sig att inte lägga sig i, fast man vill. Who knows..
puss

2007-11-15 @ 08:05:33
URL: http://emmaljung.blogg.se
Postat av: Micha

Tack:Dhaha:P

2007-11-15 @ 12:00:54
Postat av: Anna

Jo det är visst www i adressen!!! Spelar ingen roll om man skriver www eller http:// sörru. Då är det din dator det är fel på...funkar på alla andra iaf. Så de så! :)
Sömnlös till tusen härnu.
Kramar

2007-11-16 @ 05:04:19
URL: http://kottenanna.blogg.se
Postat av: Fagel

Fagelberg som i M. Fagelberg? Är min kusin i så fall. Hälsa till henne. :)

2008-07-30 @ 19:02:49
URL: http://fraggelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0