uppdaterad & het

Idag har timmarna framför datorn varit många. Planen för dagen var att ordna min iPod med en massa ny musik. Något som faktiskt har lyckats. Timmy Curran, Joshua Radin, Sunrise Avenue och en hel del Winnerbäck har kikat in på min svarta lilla älskling. Among others, of course.

Har också börjat med min plan. Eftersom skärpning var tvunget, så hoppas vi att detta hjälper. Tacka Maria för att hon står ut med mig. År efter år, med ständigt återkommande mas. Om till och med jag är trött på mig själv ända in i benmärgen, vad ska då inte hon vara?! :) Hon får dock vara idiot tillbaka, jag tar det. Det är bland annat sånt vänner är till för. [thanks love*]

Så min iPod är uppdaterad, och jag ska få ordning på mitt utseende. Ja, så ser planen ut. Håll tummarna för mig, snälla ni.


Kommentarer
Postat av: Anna

Klart jag håller tummarna, även om jag tycker om dig precis som du är nu!! :)
Kram

2007-11-08 @ 19:33:28
URL: http://kottenanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0