skumt skogsbesök i repris?

image31Vilken julstämning som börjar infinna sig, och det är inte ens december än. Kärlek! Jag har väl redan hinkat i mig närmare en liter glögg, och säkerligen molätit en burk pepparkakor (sk volangkakor). Julmusik och julfint på jobbet. För att ordna till julkänslan lilte extra, ordnade jag förut lite rödbetssallad. Trots att det bara var en dryg matsked så blev känslan total. Sjukt hur något så fett och egentligen vidrigt, kan vara så gott. Och julkänslan blev total. Bättre kan det väl nästan inte vara?!

Fick en total energikick på min rast. Inte. Tröttheten var mer än påtaglig, vilket medförde sömn under mina två lediga timmar. Sömn, en dusch och första kapitlet i Harry Potter och dödsrelikerna. (sensation att jag faktiskt lyckades att sluta efter ett futtigt kapitel, eloge till mig!) Sen en timmes sömn, med avbryt av Jojjo som ringde och undrade var jag var och Jojjo som knackade på dörren och ville komma in i sin lägenhet (mitt hem). Kom som en zombie till jobbet, något som gudskelov gick över.

Nu slutar jag om dryga timmen, då är det myskväll som gäller. Läsa Harry i en timme, sen Medium för att en timme senare krypa ner i sängen igen och läsa lite till. När Jojjo kommer hem vettekatten, men det lär väl märkas. Kanske att hon gör ett konstigt skogsbesök idag igen, och inte entrar dörren förrän vid elvatiden. Time will tell.

Kommentarer
Postat av: Anna

Avis på dig som har den nya potter!! :(

2007-11-29 @ 19:12:58
URL: http://kottenanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0