kyssar

Jag har kysst någon:

[x] på kinden
[x] på läpparna
[x] på deras händer eller fingrar
[x] i mitt rum
[x] i deras rum
[x] av samma kön
[x] av det motsatta könet
[x] som är yngre än mig
[x] som är äldre än mig
[x] med svart hår - med mörkt hår
[x] med krulligt hår
[x] med blont hår och gröna ögon (Kommer inte ihåg ögonfärgen)
[x] med rött hår
[x] med rakt hår
[x] som är mindre/kortare än mig
[x] som är större/längre än mig
[x] med ring i läppen
[x] som jag precis träffat
[x] som är gay eller bi
[x] som jag verkligen velat kyssa
[x] på semester
[x] som skulle gå ut med en nära vän till mig
[x] som är en god väns syster/bror
[ ] som sitter/suttit i fängelse
[x] på en kyrkogård/gravplats
[x] på en konsert
[x] på stranden
[x] i en pool, jacuzzi eller någon form av vatten
[x] som inte är byxmyndig
[ ] som är äldre än dina föräldrar
[x] med färgat hår
[x] med rakat huvud
[x] som var/är en god vän till mig
[ ] som är/har varit med i ett band
[x] som har tatueringar
[x] som har en helt annan stil än mig
[x] i regnet
[x] någon med brytning
[x] på en båt (tror jag...)
[x] i en bil, taxi eller buss
[ ] på ett plan
[ ] på en cirkus eller på ett akvarium
[x] någon som saknar en kroppsdel
[ ] på bio
[x] en klasskamrat eller arbetskamrat
[x] över hela kroppen
[ ] som var medvetslös
[x] jag senare inledde ett förhållande med

well, någon som är förvånad över antalet kryss? :) pussas är mysigt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hi hi, jag fick fler kryss... :)

2007-11-01 @ 20:00:55
URL: http://kottenanna.blogg.se
Postat av: emelie

tack :) köpte den på Wedins för 129 kronor!

2007-11-01 @ 21:24:43
URL: http://vanten.blogg.se
Postat av: N R 1 2 6

rolig lista :]

2007-11-01 @ 21:54:12
URL: http://nr126.blogg.se
Postat av: Frida

Hahahaha blev lite förvånad över att det inte var alla ;)

2007-11-01 @ 22:28:20
Postat av: lisa liten

mitt mål är att få fler kryss. vissa lär ju vara svinenkla! :)

2007-11-01 @ 22:55:39
URL: http://lisatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0