kycklingkebab & kaffe

En god natts sömn, med fula gula öronproppar. Allt för att hålla diverse ljud borta. Tänk hamster, katt, katt, katt och snark. Sov hos Maria, skönt. Nästan hela gårdagseftermiddagen gick åt till att sova, likaså hela långa natten. Grymt skönt. Har säkert drömt om hundra olika hemskheter, men de har jag glömt bort. Något positivt ändå.

Idag har det vankats kaffe, med stort K, hos Icka. Mycket trevligt. Det blev nog närmare fem koppar. Gott så det förslår. Jaja, något måste man ju fylla magen med. Inte bara kaffe, utan också ris, currysås och kycklingkebab. Det var gott! :)

Nu sitter jag hemma hos Pappa. Lyssnar på vacker musik samtidigt som jag funderar. Förmodligen och förhoppningsvis ringer Sara snart. Vår planerade fika är framflyttad till idag, hoppas den blir av. Måste ha ngt att göra, annars blir det jobbigt igen.

Sova hos Maria inatt igen, bra. De nästkommande två nätterna kommer tillbringas hos Jojjo. Sen får vi väl se var jag tar vägen. Ingen har så skön säng som jag själv, så en idé är kanske att använda den lite?

Ringde till Mattias igår, han med lägenheten. Ska ringa imorgon igen, få reda på pris och datum när jag kan komma och kika på den. Ett steg närmare egen lägenhet. Ska bli riktigt kul.

Tänker på dig, hela tiden. Hoppas du har det bra. Vi kommer alltid ha Fågelsång och (det är) Viveka, det vet vi båda två. puss**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0