frücht

Jawohl, här är det frukt som gäller. Bananer, äpplen, kiwi, sherpas (sk sharonfrukter), clementiner, ananas, apelsiner... Det är verkligen gudagott! Återigen har jag kommit in i en mani-period. Fruitoholic, eller vad var det jag kallade det sist? Ja, hellre att jag pressar i mig ton med frukt, än att jag moläter godis. Man får vara glad för det lilla, jag känner't.

Igår var det alltså tid för simning. Har nästan inte tränat någonting alls i år, så det var baskemig på tiden. Har ju varit sjuk från och till, i sammanlagt sex månader, under 2007. Så träning har väl inte varit min största prioritet. Har väl mer siktat in mig på att försöka bli frisk. Nu fick det dock vara nog, så igår var jag iväg med Hanna och plaskade. Underbart! Liiiite träningsvärk har jag idag, skönt värre. Ska försöka simma minst en gång i veckan, iaf till en början.

Nej, om jag skulle försöka pressa i mig lite frukost. Havrefras med mjölk och ett glas Brämhults lyxjuice. Fint det. Sen en snabb sväng till Farmor och hämta min mobil, som jag glömde där igår. Sen jobb för hela slanten, gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0