en natt i djurens tecken

Eftersom jag inte känner mig vidare pigg, fick vi låta vår lilla Säffle-promenad ligga i träda ett tag. Känner starkt för att krya på mig och bli helt frisk först. Är det något som verkligen gör att det bryter ut, så lär det ju vara en nätt liten promenad på drygt två mil. Himla synd, för det hade varit grymt trevligt faktiskt!

När jag vaknade i morse hade jag ett missat samtal på mobilen. Annelie på kontoret. Antog väl egentligen att jag skulle jobbat idag, men icke. Hon ringde på nytt, bad med vänaste röst om att jag skulle jobba natt. Sagt och gjort, så fick det bli. 10 timmar i ett nafs! Hade jag tackat nej hade jag ändå varit tvungen att gå upp vid sju imorgon, något som är det värsta jag vet. Tidiga mornar, urk. Alltså kommer natten tillbringas på Illern, lite som ett djur. Kanske kommer upp i heltid denna månad, vilket vill säga 165 timmar. Än så länge ser det ljust ut!

Pratade med Wides min förut. Hon hade funderingar över film och mys ikväll, något som alltså gick i stöpet. Synd. Antar att det kommer fler gånger.

Nu vankas fika med Frida på stan. Urmys! Preliminärt skulle Emelie och Anton hoppa dit och säga hej en sväng också. Kanske också Ida, om hon lyckades... Ja, hon fattar! :) Om ingen Emelie nu, så kanske lite Emelie efter fyra. Trevligt!

Kommentarer
Postat av: Anna

När man är sjuk ska man va hemma o krya på sig, inte jobba natt!!!

2007-11-02 @ 15:58:52
URL: http://kottenanna.blogg.se
Postat av: lisa liten

asch, det blir säkert bra. får bli frisk en annan dag helt enkelt! :)

2007-11-02 @ 19:30:13
URL: http://lisatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0