blivande grek?

god morgon på er också. annorlunda uppvaknande, dagen till ära. mobilen började tjuta, orkade egentligen inte kolla in vem det var. kände mig tvungen, och ett långt nummer blinkade i takt med den enerverande musiken. hm. svara, eller inte svara. det är frågan. ångrar dock INTE att jag svarade. vara anna på europa direkt som ringde, de hade fått in en önskan om volontär från åmål - till grekland. emil, klasskompis från högstadiet, befinner sig där nere nu. i full färd att rädda sköldpaddor. och dit vill de ha ytterligare en härifrån. och söt som anna är tänkte hon på mig! gooosch. så nu har jag läst information till max, blir till att skriva färdigt det personliga brevet och ett cv. tänka sig, lisa kanske ska bli grek! tss.

en trevlig helg. tyskar och katter - så det kan bli. men huvudsaken är ändå att vi äter ägg. jag menar, protein? exaktamento!

igår var jag och ida iväg till returen. skulle kika på lampa och lasagneform. lämnade stället med en kycklinggul jackidé samt ett par inlines. äntligen ett par inlines! (som var riktigt bra, och inte kostade mer än 30:-) nu ska jag lära henne att åka, ack så kul! förhoppningsvis blir det till att åka senare ikväll.

vill inte vara feg. orolig för att guld ska förstöras, och gröna skogar ska brinna upp. får tvinga mig att skicka iväg ansökan till volontärarbetet i grekland. för egentligen är det nog precis vad liten lisa behöver. ja, time will tell.

jag varken kan, vill eller borde leva utan dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0