ibland fungerar mina planer

Käre värld, vilket liv man lever. Det mest positiva den senaste veckan var min viktnedgång på strax över två kilo. Bojkott av bröd, fikabröd, godis, glass och kakor har gjort sitt. I kombination med lite nyttigare mat då. Och gurkvatten! ;)

Och för att allt ska bli ännu bättre så har jag gått och blivit sjuk igen. Lite pling alltså. Helvete! Och nu känner jag mig inte ens lite pigg. Morgondagen ska dock börjas runt sex, eftersom jag ska sätta på mig mina heta ljungfärgade arbetskläder innan klockan sju. Jobbar med Gunilla, så dagen lär bli himla trivsam ändå. Häva kaffe, känns som en plan för morgondagen.

För övrigt anser jag att After Darks låt i Melodifestivalen är en sensation! Mer snusk åt folket väl! :)

I helgen blir det kalasande med de flesta av de söta! Emma & Åsa fyller 19 resp. 20 år, och vad kan man vänta? Festifest! Kul kul. Om det blir utgång på HC står skrivet i stjärnorna, men tiden får utvisa vad som hända skall. Kul vilketsom faktiskt. Träffa Hanna och Micha. Ett bra tag sedan nu. Söta brudar det där. Lite annat sött folk som ska festa i stan också, tänk Icka, Jojjo och Jessie, och ska de ut hänger jag nog på.

Chatta vidare med min lilla Emma, som befinner sig alldeles för långt bort, och lyssna på musik är vad som väntar mig. Tjolahopp*

Kommentarer
Postat av: eMMa

mer snusk åt folket? nu måste jag lyssna på låten! :) miss ya! ta en toppenhelg! hälsa och gratta de heta två! ;) kram kram

2007-03-08 @ 18:42:44
URL: http://snusmumrik.blogg.se
Postat av: Emmelina

Hey baby! Hörru, jag utmanar dej i min blogg ;P Du måste anta den! Allt väl annars!? ;) Kraam!

2007-03-19 @ 10:14:24
URL: http://emmelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0