total jävla...

...nyårsångest. Eller hur var det nu du kallade det? tss. ptja. Morgondagens sups bort idag. Känns bra. Sitter hemma hos Marie & Björn, första vinaren både påbörjad och avslutad. Boxen står på kylning. Känns bra. Låter bra.

Sista dagen på mitt vikariat idag, illa hemskt. Tråkigt som stryk. Ledsna tanter, ledsen Lisa och faktiskt ledsna jobbarkompisar. Vissa iaf ;) tss. ptja. Hoppas det blir mkt jobb ändå, trots ovik. hm. Ska ju börja på arbetsterapin några timmar i veckan också, bra bra.

Roliga männischer i mitt liv. Gilles hårrt!

Kommentarer
Postat av: Annie

Lessen Annie...vill ju jobba med min heta vampyr...:) Aja ångesten är uuuu total, blä.... Puss

2007-12-30 @ 23:10:00
Postat av: Micka

ångesten är alltid total på nyårsafton. tyvärr.. varför detta tro??

2007-12-31 @ 13:41:43
Postat av: Anna

Ångesten här är faktiskt minimal...skulle va rädslan för att hamna på akuten ikväll isf. :/
(blindtarmsont...)
Gott nytt på dig min lilla gumma!! Puss puss

2007-12-31 @ 15:01:19
URL: http://kottenanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0