red lips

Hemkommen från besöket hos Ida. Underbart att se henne. Vidrigt att vandra runt i korridorerna på NÄL, något som jag gjorde då Mormor fortfarande levde. Humöret var därför inte på topp, kändes ju sådär. Fy fan, att jag aldrig kan sluta sakna henne så mycket att ögonen tåras. Det hjälper ju inte, hon kommer aldrig komma tillbaka. Älskade Mormor...

Skönt att få ge Ida en kram, höra hennes röst och se en piggare vän.

Missade förut att nämna de röda läpparna som märkte mig i lördags. Märkte mig för en stund, och de var på studs lika röda igen. Speciella vissa människor faktiskt är.

Träna på MCD i tolv dagar, GRATIS? :) Det var erbjudandet. Ta eller strunta i? tss. Det är frågan. Tack i vilket fall! Ska jag ordna mig, så ska jag väl. Om fint väder imorgon blir det långpromenad, det ska jag bli man för. Preliminärt simma på torsdag. Närfan ska jag hinna ut och springa då? Eller träna med CE? Får sätta upp ett mål, och ordna en plan. Det får bli planen för imorgon.

Har för övrigt slutat med godis idag. Fram till 20e december. Får se om det funkar. Hoppas, håll tummarna!


Kommentarer
Postat av: Jojo

Svar: Dom skrev på (tror det var) Aftonbladet att Andreas kompisar försökte övertyga honom att stämma Kishti för att hon snackade en massa strunt om honom..

2007-12-03 @ 12:37:54
URL: http://jojoaug.blogg.se
Postat av: Annelie

Jag kan inte bestämma mig för Marie eller Amanda, Marie sjunger ju bättre men Amanda har sådan utstrålning :D

2007-12-03 @ 15:38:04
URL: http://anneliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0