questionmark

Lite som ett frågetecken. Eller?! Jag hatar att jag tar åt mig. Blir sårad. Vet inte om det är jag som är idiot, eller om det faktiskt är ditt beteende som gör att det lockas fram? Sårad. Vilket himla ord. Jag vet bara att det inte alls blev som jag hade hoppats, och det kommer förmodligen också dröja till dagen det blir så. Om det blir så. Fuck.

Julafton ja. Vaknade runt fem, uppstigningsdags en halvtimme senare. Duscha, blåsa, platta, sminka, klä på sig. Onödigt ont kan tyckas, då sängen fortfarande var förhållandevis varm. But what the heck, vill man göra ett försök till att vara het på jul, så får man väl iaf ha liiiite tid på sig.

Väl på jobbet ordnades och donades det. Värma glögg, duka fram pepparkakor och lussebullar, choklad... Vänta på söta arbetskompisar. Hela julafton på jobbet var underbar. Skuttade runt i hela huset, i min lilla klänning och de röda lånade foppa-tofflorna.

Efter jobbet var det Farmor som gällde. Julbord, Kalle Anka och julklappsöppning. Sen Mamma & Thomas; julbord, julklappsöppning och mys framför teven. En heldag! Trodde nästan jag skulle svimma av trötthet mellan tre och sex, men det gick över.

Fick en rosa blender av Mami & Thoms, thanks! Sen var det ljuslyktor, champagne, champagneglas, vantar, raggsockar och en hel del pengar som jag lyckades hitta innanför allt papper. Grymt nöjd med allt, thanks!

Juldagskalas igår. Mannen med rösten hittades. Vackrare röst får man leta efter. Prata om myrstackar och jag sitter som klistrad i timtal. Åh! För övrigt var det väl inte direkt ngt att hurra över. Fick träffa massa gamla känt folk, det gillas såklart. Allvarligt talat var det dock för mkt folk. Slutade att jag satt ute i en soffa, inlindad i en filt och tjatade med Emil, Sara, Annie och Marie. Det var ju trevligt iaf. Och sällskap till dörren fick jag också, av my beloved husband Andreas. Thanks love! **

Dagen har tillbringats framför datorn, drickandes ungefär två liter mjölk. På allvar. Mjölk är fan det bästa som finns! Får hämta lite till, tror jag bestämt! :)

Kommentarer
Postat av: Annie

Jaaa....mjölk är livet :) Tusan inte ett bett från min vampyr på juldagen....puss

2007-12-29 @ 12:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0