el pateto & kärlek

Frågan om man kan ha sex med en vän eller inte resulterade i en hel del svar. Olika också för den delen. Och Tobbe, söt du ;)

Dagen idag har tillbringats med den sötaste kotten i Sverige. Hon och hennes mindre syster Emelie. Urmys! Det blev mat, fika, affärtittar och grymt mkt prat. Anna träffas på tok för sällan, faktiskt den senare av de två också. Trots att våra sängar bor i samma stad. ptja. Det får ändras på. Promenad till veckan, gullet?

Ida till Åmål imorgon, hoppas verkligen hon orkar med att ses en sväng. En kram och lite prat utanför sjukans väggar vore värt mkt. Varit mkt idag, inte haft världsmkt tid. Därför brist på samtal till dig. Vi hörs förhoppningsvis imorgon, dock.

Är det patetiskt att sitta och kika på idol och samtidigt dricka ett glas vin? Själv då, vill säga. Ett, två, tre glas... :) Ja, är min kombo försvunnen och andra vänner inte närvarande blir det inte mycket till val. Det är ju gott, och det kan hända att det blir utgång med vänner senare. Spån pågår.
image45

Såhär vacker är jag, då jag matas med salta pinnar av Jonte. Charm?! :)

För övrigt måste jag bara säga; HOPPAS AMANDA VINNER IDOL!!!

Kommentarer
Postat av: lilla E

har du flyttat hemifrån nu? jag trodde bara det var tillfälligt jag! och givetvis är det inte tragiskt, vin är ju skitgott!

2007-12-08 @ 09:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0