åka bil...

...är fruktansvärt kul, särskilt med trevligt sällskap. Något jag fått erfara både igår och idag. Gårdagens bilfärd gick mot Karlstad, dagens mot Årjäng och Töcksfors. Båda med Marie bakom ratten. hehe. Kul brud. Tror stackarn blev lite förskräckt igår när jag pratade med Ida i telefon. But what the heck, det får hon ta. Kvällen avnjöts hemma hos Marie med tillhörande Björn, smaskandes tacos och diverse annat, framför en konstig film. Trevligt var ordet. Fick köpt några julklappar under dagen också, alltid ett plus.

Töcksfors idag. Marie skulle träffa Korp-Elin (aka Linda) och Mia, och ringde för att höra om jag ville hänga på. Sure, why not?! Vidare många julklappar blev det väl inte. Dock lite bus med sötaste Lisen, prat med flickorna och  den största muffins jag ätit någonsin . Härliga tider. Halvsneda hyllor, busande katter, stenätande barn och ett blötdjur i badkaret - kombinerat med kaffe. Lite som en helmysig eftermiddag. Sen var vi humlor där ett tag, jag, Marie och Lill-L.

Nu sitter jag här, lämnad åt mitt öde. Blir till att sova i stan inatt igen tror jag bestämt. Loket kommer inte hem förrän vid elvatiden, så datorn och teven är helt i mitt våld. Införskaffade en liter lättmjölk förut också, så min havrefraskvällsmat ska kunna bli ett faktum. Checkt!

Gårdagens kändis; Jörgen Jönsson. haha. Ett styck rött krull, inne på Intersport i Karls lilla stad. Förmodligen i full färd med att köpa julklappar. Precis som alla andra, I guess.

I morgon kommer kvinnorna i mitt liv hem till Åmål; Åsa och Ida. Båda saknas ton, glädjen är stor. Kommer säkerligen inte träffa ngn av dem före jul, men det får jag väl leva med. De är iaf i närheten.

Jobb imorgon. Kvällen lär bli trevligast. Julklappskoll under rasten, skräll!!! (:

Kommentarer
Postat av: lilla E

vem fan är Jörgen Jönsson???

2007-12-20 @ 19:51:01
URL: http://emmaljung.blogg.se
Postat av: Anna

Jag höll på att preja ner honom med cykel tidigare i höst, grymt piiiinsamt!!
O alla vet väl att Jörgen Jönsson spelar i Färjestad... :)

2007-12-20 @ 23:08:53
URL: http://kottenanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0