livet i stort

Varför kan man inte bara vakna upp på morgonen, lukta underbart, se jättebra ut i håret, sminket kan inte se bättre ut och så vidare? Varför ska man behöva masa sig upp ur sängen, spackla, tvätta, blåsa, masa och en massa annat? hm. Högst irriterande.

Igår var en trevlig dag. Inledde den vid datorn och begav mig senare hem till Linda, efter en promenad. Pratade om allt mellan himmel och jord. Trevligt. Sen kikade vi på kort från Korfu också, helt enkelt urkul. Alltså seriöst, så vita ben är PINSAMT! Tjatade vidare om våra liv, skrattade och drack kaffe. Sen var det dags att bana väg hem till Frida, där vi kikade på Sjöjungfrun och Askungen. Helt jättemysigt. Mats, the dad, är ju kul han. "Nej, jag har aldrig sett en dvärg som blivit född". Dumbass! Satt och brutalskrattade vid bordet gjorde vi, jag, Annelie, Lina och Mats. Rolig familj.

Idag var det menat att jag skulle iväg på kalas, Thomas pappa fyller år. Jag har dock lovat Åsa att vara moraliskt stöd, och ska följa med henne ut i stugan och passa halvamerikanska ungar. Kul kul, på en fredagkväll. Har tanken att vara snäll väl slagit mig, så får jag ju stå fast vid den också.

Bonde söker fru-finalen, totalfinalen, är imorgon. Så den får jag ju ta och kika på. Säkerligen med mor och Thomas. Åsa tycker ju att det är Sveriges värsta skit, så henne tänker jag inte tvinga. Därför tänker jag tillbringa kvällen ute i skogen. Större delen av dagen faktiskt, måste trixa inför söndagen. Är ju smått upptagen av jobb från 7.30-20.00. Segt! Rast mitt på dagen, då ska jag nog hem och bada bubbelbad! Lyxigt får det vara ibland.

Var heta, och ha det hett. Pussilago*

Kommentarer
Postat av: Anna

varför e man så himla dålig på att ligga lågt?? här försöker man men det går inte så himla bra, blir bara mer struligt :) men jag kan inte hålla mej undan :)

2007-01-03 @ 23:16:18
URL: http://coachanna.blogg.se
Postat av: Lisa

Jadu Anna, ibland blir det väl bara så. Nyår är åt helvete... Iaf för det där med att ligga lågt. tss. :)

2007-01-06 @ 11:48:09
Postat av: Emma

Hej hopp!
Hur e läget med min favorit-lisa? Hur var nyår? jag skaffade mej en blogg på nyårsdagen - spana in den! ;) jag är lite nybörjare men jag tycker det är svinskoj än så länge! ;) uppdaterar du den här bloggen lika ofta som den på lunar? (som vissa inte kan läsa då men ;) Sköt om dej sötis! massa kramar Emma

2007-01-07 @ 21:34:56
URL: http://snusmumrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0