Christmas

Julafton började. Julafton var. Julafton tog slut.

Årets julkänsla var minimal må jag erkänna. Ingen snö. Vaknade sist på julafton. Hade rätt bra koll på vad klapparna skulle innehålla. Lite sådär småsegt. Det roliga i år var att se vad folket tyckte om de julklapparna man själv köpt. Det var nöjda miner för hela slanten, tror jag. Och även jag var nöjd med mina paket. Även boken "Lisa och kommunalrådet" som jag fick av Mor och Thomas. Tilläggas ska också att Kurt Svensson, Åmåls kommunalråd, signerat den. Mammas humor på pricken. Hemskt. De säger att vi är lika. Sant. För det var skoj. Skrattade hysteriskt åt Kurts lilla hälsning i bokens början.

Idag har jag stått i kö för att komma in på Elgiganten i Karlstad. Segt. Precis lika segt som det låter, om inte ännu värre. Kallt, blåsigt och tråkigt. Härk.

Sitter och funderar på en "året-lista". Får fundera lite till, sedan får väl även den plinkas upp här.

Var het och ha det hett, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0